Привітання з днем народження мамі від дочки, сина не в віршах


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина не в віршах

Люба матусю, я вітаю тебе з днем народження. Мені дуже пощастило: я — син самої красивою, доброю, веселою, чудової мами на світі. І сьогодні я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж життєрадісною, мрійливою, прекрасною. Нехай всі навколо тебе тільки радує, нехай у твоєму серці завжди живе любов, відрада і згасає щастя!

***

Улюблена мама, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Ти самий головний, самий дорогий людина на світі. Нехай довго – довго триває твій життєвий вік, нехай прибудуть здоров'я і щастя, хай назавжди зникнуть всі образи і неприємності. Бажаємо тобі казкового життя, терпіння і удачі у всьому. В житті твоєму нехай ніколи не буде печалі, нехай радість завжди буде твоїм супутником. Будь завжди, матусю, кохана і Богом хранима. Нехай все, про що ти мрієш, неодмінно збудеться.

***

Дорога матусю, ти найкращий чоловік у світі. Ти поспішаєш і поспішаєш зробити все і відразу, і обігріти своїх дітей і онуків. Від твоєї променистої посмішки нам завжди тепло і світло. Будь завжди здорова і прекрасна, а нудьгувати ми тобі не дамо ніколи.

***

Дорога матусю! Вітаю Тебе з черговим днем народження! Нехай сяють очі твої радістю і вогниками щастя на всіх життєвих шляхах! Нехай благодать перебуває послано у всіх справах і починаннях!

***

Дорога моя, кохана, єдина і найкрасивіша на світі, мамочко! Вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб кожен день протягом усього твого довгого і здорового життя приносив радість і щастя! А ще-відчуття неповторності і таланту! Знай, дорога моя ненька, що я тебе дуже сильно люблю і завжди готовий прийти тобі на допомогу! Залишайся молодою, стрункою, неповторною і коханій! Я тебе просто обожнюю!

***

Мила моя, ніжна моя, добра моя мама! Знаєш, скільки світлих слів не знайти — все одно мало! Рік ще один в минуле пішов, тільки не смутку, чуєш? Я є у тебе, ти є у мене. Немає з тобою нас ближче!

***

Життя надто коротке, щоб витрачати його на сум і смуток. Тому я бажаю, щоб кожен твій день був наповнений самими прекрасними враженнями, тільки яскравими емоціями, променистими посмішками близьких людей.

***

Кохана моя, дорога, мила мама! Вітаю тебе з твоїм днем — днем твого народження! Я тобі неймовірно вдячна за все, що у мене є, за твоє терпіння, за ніжність, турботу і чуйність, за розуміння і безмежну любов, яка взаємна і не менш безмежна. Нехай здоров'я буде міцним, робота — успішною, натхнення — невичерпним, а настрій — завжди на висоті! З днем народження!

***

Матуся, з Днем рожденияя тебе хочу привітати! І від усієї душі хочу побажати, нехай зникнуть всі проблеми і негаразди. Нехай тебе не старять роки, щоб сили тебе не покидали, нехай всі справи твої йдуть успішно. Будь завжди веселою і красивою

***

Мамочко, я щасливий привітати тебе з днем народження, хочу побажати тобі щастя, здоров'я і довгих років життя. Нехай ніколи більше не ллють сльози твої очі. Нехай ти радісною будеш завжди! Адже коли щаслива ти, щаслива і я! Твій син.

***

Мамо, твій свято – це і моє свято. Якщо б не було тебе, то не було б мене в цьому житті. Я хочу подякувати тобі за все, що ти для мене зробила і привітати тебе від усієї душі!

***

Мамочка, вітаю тебе з днем народження. твоя дочка щиро тобі бажає кришталево чистого та міцного щастя, квіткового аромату життя і вишуканого смаку, бажаю тобі, мила, доброго здоров'я і чудового настрою, успішних справ та безперечних перемог.

***

Улюблена мамочка! З днем народження! Бажаю, щоб життя твоя була повноцінною, з приємними турботами, геніальними ідеями і блискучими перемогами! Нехай в душі твоїй ніколи не вичерпається джерело доброти! Йди по життю сміливо і прямо! Нехай у важкі хвилини поруч виявляться твої близькі й друзі, хай завжди будуть поблизу ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і довгих років життя, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних! Будь щаслива!

***

Дорога мама, вітаю тебе з днем народження! Нехай сьогоднішній день подарує самі осяйні посмішки, щирі компліменти і надихаючі емоції! А сонце кожен день світить в твоє вікно, і похмурих днів не буде зовсім! Здоров'я, удачі і гармонії в будинку!

***

Матусю кохана, з Днем Народження тебе! Сьогодні твій день, коли навколо квіти і компліменти, найтепліші слова вітань, багато посмішок і щирого щастя. Ти в нас сама красива, сама розумна і розважлива, ти ідеал жінки, на який ми рівняємося з раннього дитинства. Так нехай же в цей день збудуться найзаповітніші мрії, найпотаємніші бажання. Будь завжди здоровою, щоб відмінне самопочуття дозволило тобі насолоджуватися кожним прожитим днем. Ми пишаємося тим, що у нас така мама. Нехай твій шлях завжди буде усипаний запашними квітами, а ангел-охоронець завжди тебе супроводжує і не дозволить зробити невірний крок. Ти у нас найкраща! Зі святом тебе!.

***

Мама, напевно, слів всіх поетів мудреців світу не вистачить для того, щоб описати чудові якості, якими ти щедро наділена. Але, якби я був скульптором, я б вже зараз поставив тобі пам'ятник. Я б виточив величезне серце з червоного граніту. Тому що тільки материнське серце може, як камінь, витримати всі удари долі і не зламатися, тому що тільки воно буде продовжувати любити з міцністю граніту. З днем народження, люба!

***

Матуся! Моє серце, моя душа, мій світ! Хочу сказати тобі спасибі за кожне тепле слово, за кожний ніжний і ласкавий погляд. Нехай життя твоє буде довгою та щасливою, і щоб кожен день приносив лише радість. З днем народження, мамо!

***

Дорога матусю! Вітаю тебе з Днем народження. Спасибі тобі за твою доброту, турботу і любов. Я бажаю тобі, щоб у твоєму житті було все добре: здоров'я міцним, завжди хорошим настрій, на роботі спокій і стабільність, а в родині завжди злагода і затишок.

***

Мамо, я хочу привітати тебе з Днем народження. Я так сильно люблю тебе. Хочу подякувати за кожен день, проведений разом зі мною, за любов і милосердя, турботу і терпіння. Ти настільки допомагаєш мені у житті, що подяка навіть складно висловити звичайними словами. Бажаю тобі справжнього щастя і здійснення всіх мрій, незалежно від того, наскільки позамежними вони здаються. Нехай будь-які негоди і перешкоди обходять твою життєву дорогу, а навіть, якщо щось недобре завітає, через нього вдалося б швидко і легко переступити. Хочу бачити тебе щасливою, тому бажаю тобі саме цього. Розумію, що щастя складається з багатьох аспектів, тому у побажанні сконцентровано багато факторів. Нехай ти будеш успішної і цілеспрямованої, милою і турботливою. З Днем народження, люба і дорога мама!

***

Рідна моя ненька! Вітаю тебе з Днем народження і хочу сказати тобі спасибі за те, що виростила мене, виховала, спасибі за те, що ти мене любиш, і намагаєшся зрозуміти! Бажаю тобі ніколи не хворіти, ніколи не старіти і вічно молодий! З любов'ю до тебе, твоя дочка.

***

У цей день, поспішаю привітати тебе з днем народження, адже ти чоловік подарував мені життя! Я бажаю тобі довгі роки залишатися молодою і красивою. Нехай час лише прикрашає тебе і ніколи в очах не згасне яскравий вогник віри, надії та любові! Бажаю, щоб ти ніколи не хворіла, щоб завжди була веселою і радісною, а я постараюся здійснити всі надії, покладені тобою на мене!

***

Мама – найближче і найрідніше слово для кожного з нас. Сьогодні моя мама святкує свій день народження. Всі компліменти, всі найтепліші слова присвячую своїй рідній мамі. Нехай життя твоє тече, як повна річка серед красивих і міцних берегів. Нехай здоров'я множиться з кожним роком. Будь завжди красивою, життєрадісною і щасливою, моя рідна. Хай добрий ангел береже тебе, хай смутку і негоди забудуть твою адресу. Всіх земних благ тобі, миру та благополуччя.

***

Нехай я і не вмію занадто сильно і красиво ораторствувати, і тому буду говорити тільки своїми словами, і я тебе дуже люблю, люба моя мама, адже ти мене не тільки народила, ти мене і виростила, і зробила з мене людину, дала освіту! Нехай тебе ніщо не бентежить, і ти завжди зможеш радіти навіть самому простому дня в нашому житті, і нехай буде навколо багато друзів, з якими і старіти буде не страшно! Бажаю величезною силою волі, щоб витримати всі негаразди нашого життя, і все одно нехай ти нічого не боїшся! Я бажаю багато всього тобі, щоб щастя було величезним! Нехай я кажу занадто банальні речі, які давно всім відомі, все одно знай, що я згадую багато зворушливі моменти нашої спільної життя, коли я був ще дитиною – маленьким і незграбним, але навіть тоді я згадую всі прекрасні миті, пов'язані з тобою, моя мама!

***

Моя мама для нас приклад справжньої жінки. На фотографіях молодості і сьогодні, в День народження, вона струнка, як берізка, красива і рум'яна, як казкова царівна, мама завжди весела, бадьора і щедро ділиться гарним настроєм з усією родиною, допомагаючи кожному посміхнутися і повірити: все нормально, а попереду — тільки найкраще. З мамою у будинку тепло і затишно, вона і смачно нагодує, і займе цікавою розмовою. Сьогодні ми вітаємо нашу маму і бажаємо їй, для початку, до ста років залишатися такою ж чудовою! Люби і будь улюбленою, адже з тобою життя твоєї родини – справжня казка!

***

Мила мама, вітаю тебе з днем народження та від щирого серця бажаю ніколи не залишатися осторонь радісних подій, завжди бути для рідних вірною підтримкою і головною людиною, постійно боротися за свої мрії і надії, наповнювати цей світ своєю красою і яскравими променями доброти.

***

Саму рідну маму з днем народження. Енергійності, бадьорості, здоров'я, активних цікавих занять і яскравих сонячних днів. Знай, що я завжди готовий прийти з будь-якого твоїм покликом. Люблю тебе, моя люба. Зі святом!

***

Найкращій мамі в день народження постійно бажаю бути здоровою. Крім всіх життєвих проблем встигати насолоджуватися чудовими митями. Нехай здійсняться всі твої мрії і тільки радість наповнює серце. Щоб справдилися надії і очікування.

***

Мама, мила і люба, вітаю тебе з Днем народження. Хочу побажати тобі довгого і щасливого життя. Твоя донька вже виросла, але вона як і раніше відчуває глибоку зв'язок, безмірну любов, бо милий чоловічок повинен бути довгожителем. Знаєш, ти кожен день дивуєш мене своїм сильним характером і впевненістю у прекрасному майбутньому, можливістю виявляти особливу турботу про своїх близьких людей. Велике спасибі тобі за вогнище домашній затишок, який ти створюєш, адже без них неможливо було б уявити нашого щастя. Мамочко, ти встигла стати для мене справжньою подругою, якій я довіряю всі свої секрети. Як би мені хотілося висловити, наскільки ти значуща для мене. Мамусю, будь ласка, чи справді щасливою, адже тільки цього я бажаю. Вітаю з Днем народження, з особистим і справді особливим, важливим святом!

***

Дорога наша матуся, від усієї душі вітаємо тебе з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі удачу і гарний настрій. Нехай тільки приємні новини наповнюють твоє життя. Дай Бог тобі міцного здоров'я, мирного неба над головою, поваги, любові та розуміння. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай всі заповітні мрії неодмінно збудуться. Живи, мамо, довго – довго і радуй нас своєю присутністю. Нехай господь оберігає тебе від усіх невдач. Всього доброго тобі, кохана матуся.

***

Можна вирости зовсім великий, але для мами завжди залишишся крихтою. І я не хочу дорослішати! Я хочу завжди приходити до мами за доброю порадою, говорити, як люблю її, і любити всім серцем, як самого рідної, близької і дорогої людини! Люба матусю! З Днем народження! Залишайся молодою, красивою, життєрадісною і завжди будь щаслива!

***

Мамочко, мила наша! Ми дуже любимо тебе! Вітаємо тебе з днем народження! Будь завжди такою чарівною. Нехай ніщо не затьмарює твоє життя. Нехай завжди тобі супроводжує удача. Нехай все, що тебе оточує, радує тебе, як радуєш собою ти!

***

Вітаю милу й рідну маму з днем народження на світ! Бажаю тобі завжди бути зігрітій променями кохання і насолоджуватися цим життям. Нехай ти будеш завжди такою ж веселою, пустотливий і веселий. Бажаю ніколи не сумувати і весело дивитися на майбутнє. Нехай кожен день буде краще попереднього. ©

***

Дорога матусю! У твій день народження хочу побажати тобі вічної молодості і неземної краси, яку ти продовжуєш з успіхом зберігати, незважаючи на всі життєві випробування. Ми вже стали дорослими, але ти ні крапельки не змінилася з тих часів, як і раніше посміхаєшся тією світлою усмішкою, яку ми пам'ятаємо з дитячих років. Спасибі тобі, мила мама, за всю турботу, любов, мудрість, вкладену в нас, і за твою унікальну здатність зберігати домашнє вогнище навіть у найважчі часи!

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі