Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою

З тобою ми знайомі вже багато років, і ти приніс в моє життя багато радості і світла. Спасибі тобі величезне мій чоловік, що мені з тобою тепло, від твоїх поцілунків добре. Нехай у цей твій день мрії збудуться ти знайдеш безмірне щастя.

***

Мій самий коханий, вітаю тебе з днем народження. Від щирого серця я бажаю тобі міцного здоров'я, безмежного щастя, гарного кохання і чистої совісті. Будь завжди таким уважним, добрим і ласкавим. Нехай життя твоє тече, як повна річка серед високих, міцних берегів. Нехай удача завжди вибирає тільки тебе. Бажаю, щоб твоя заповітна мрія стала реальністю. Більше насолоджуйся життям і ніколи не сумуй. Нехай моя любов буде оберегом для тебе.

***

Самого чудового, виняткового, розумного, турботливого і у всіх відносинах кращого людини у своєму житті я поспішаю привітати з днем народження! Я неймовірно пишаюся, що можу бути частиною твого життя і що поділяю з тобою це прекрасне і світле почуття — любов! Я докладу всі зусилля, щоб твою душу наповнювала радість, а обличчя світилося від щирого щастя — сьогодні і завжди! Від усього серця бажаю тобі всіх благ: здоров'я, благополуччя усім, чим ти займаєшся, вірних друзів, нових перемог і звершень! Нехай печалі і негаразди обходять тебе стороною, а удача і позитивна енергетика тягнуться до тебе! Я бажаю тобі ніколи не занепадати духом, завжди бути на коні і йти по життю з посмішкою! Відсвяткуй сьогоднішня подія яскраво, весело, цікаво і душевно! Будь щасливий, любов моя, і пам'ятай, що я завжди на твоєму боці. З днем народження!

***

Хай в цей день здійсняться всі твої мрії. Нехай успіх і удача не залишають тебе! Залишайся завжди таким же сильним, надійним, впевненим! Частіше усміхайся, нехай для цього буде багато причин! На світі багато різних чоловіків : розумних, привабливих, проникливих, турботливих, добрих, чуйних, чесних, принципових. Ти все це зібрав в собі. Ось такий — ти один! З Днем народження тебе, рідна!

***

У день народження світлий, радісний такий побажаю своєму, ніжного і чуйного, чистому і коханій людині в цьому світі щастя і любові до небес. Бажаю тобі цінувати кожен день нашого життя, частіше посміхатися, і, звичайно, частіше улыбать мене. Мій ніжний кошеня, нехай тобі буде не займати терпіння, душевної теплоти і успіху. Нехай твій бізнес процвітає, хай твої співробітники обожнюють тебе. Бажаю тобі зрозуміти, що все в цьому житті чудово і дивно. Ти живеш не даремно!

***

У твій день народження я бажаю тобі любові і гармонії, порозуміння і стабільності, здоров'я і бадьорості. А ще – залежно! Нехай все в твоєму житті залежить тільки від тебе! Мудрих тобі рішень!

***

Іноді я зустрічаю тих, для кого "люблю" - це до кожного зустрічного. Поспілкувалися тиждень в інтернеті - люблю. Написав смс-ку на наступний день після випадкового знайомства - люблю. Побачив в загальній компанії симпатичну мордочку - люблю. Ще до того, як взагалі дізнався людини. І, що найцікавіше, серед таких людей бувають і ті, хто правда любить! Просто людина вкладає весь спектр емоцій навіть у такі швидкоплинні симпатії. Правда, найчастіше об'єкти цих "люблю" змінюються зі швидкістю світла. Але я не втрачаю надії, що ж є люди, для яких "люблю" - це дуже-дуже складні налаштування емоційного спектру, і часто для них об'єкт любові - він один і назавжди! І коли я зустріла тебе, я переконалася, що так, існують такі люди, і один з них – це ти! Слів на вітер не кидаєш і кажеш: «кохаю», якщо дійсно любиш! З Днем Народження, мій коханий чоловік!

***

Хай бажання здійсняться, неодмінно, все твої, нехай радість, успіх і, звичайно ж, везіння частіше заглядають у твій дім, даруючи тобі солодкі хвилинки. Бажаю тобі, мій чоловік, щоб Бог постійно зберігав тебе! З днем народження!

***

Хочу привітати зі святом свого чудового хлопця, який щодня дарує мені любов і турботу. Поруч з цією людиною я просто розцвіла, стала такою щасливою і спокійною. Любимочка мій, я бажаю тобі самого головного, що може бути для людини – здоров'я. Ти у мене так любиш все екстремальне, різні пригоди, що тобі потрібно побажати дійсно тільки здоров'я. Я дуже переживаю за тебе кожен раз, коли ти вирушаєш на свої ці екстремальні конкурси і все інше. Нехай все в твоєму житті буде виключно за твоїм сценарієм. Мені важливо завжди бачити тебе щасливим і здоровим. Повір, що заради цього я зроблю все, що тільки є в моїх силах. А ти просто будь здоровий, тому що все інше справа наживна, яке ми з тобою разом і наживи. Нехай всі твої мрії та бажання виконуються. Люблю тебе!

***

Милий мій! З Днем народження! Ти – найкращий з подарунків, які я коли-небудь отримувала. Твоя любов прикрашає мене, робить щасливою, підносить у власних очах. Спасибі тобі за це, дорогий! Від усього серця бажаю тобі рівною життєвої дороги і добрих, світлих людей на шляху!

***

За вікном навалило стільки снігу, хоча за останній місяць ми всього один раз бачили його. Але сьогодні особливий день – твій свято, мій дорогий, тому навіть природа вирішила зробити тобі такий подарунок. Мій коханий, я хочу привітати тебе з тим, що ти став ще на рік старше, а значить, що ще на одну сходинку ближче до своєї головної мрії, про яку я не буду зараз говорити. Ти в мене такий цілеспрямований, такий сильний і серйозний, що поруч з тобою я відчуваю себе в безпеці. Мені ще ніколи не було до такої міри комфортно, приємно і тепло. Я бажаю тобі лише самого головного та необхідного кожній людині – здоров'я. Повір, що все інше реально вже не буде мати значення, якщо не буде здоров'я. Тому намагайся за собою стежити, особливо у таку холодну погоду. Будь щасливий, мій любий! А я зроблю все для цього.

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з тобою. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Прийми мої щирі вітання з днем народження! Я хочу побажати тобі великого щастя, міцного здоров'я, приємних емоцій та цікавих подій. Нехай життя тебе балує, близькі - цінують, розуміють і люблять. Бажаю гармонії в серці і тепла в душі.

***

Сьогодні для мене важливий день – День Народження моєї половинки, мого коханого хлопця. Так, я люблю тебе називати саме так. Ми з тобою зустрічаємося вже дуже довго, але мені здається, що все одно я не знаю тебе до кінця, кожен день ти відкриваєшся для мене з нового боку. З кожним днем я закохуюсь в тебе все більше і більше. Можу сказати, що це неправда – любов живе більше трьох років. Мій любий, ти для мене все: щастя моє, любов моя, радість моя, сенс мого життя. Ти перевернув моє життя на всі сто відсотків. З тобою я дізналася, що таке гармонія, що таке щастя. Спасибі тобі за невичерпну енергію, за теплоту почуттів. Я дуже дорожу тобою і хочу прожити все життя з тобою. Я люблю тебе, мій хороший!

***

Вітаю тебе, мій коханий! Нехай на твоєму шляху скрізь горить зелене світло, хай дороги, по яким ти кожен день йдеш кудись, обов'язково приводять тебе назад, додому! Везіння тобі, благополуччя, здоров'я!

***

В цей звичайний для когось день я хочу подарувати тобі найтепліші слова любові і щастя, бо що у тебе сьогодні день народження. На рік став старше ти і на рік стала старше наша любов. У будь-якій ситуації я підтримку тебе, з днем народження, моя опора.

***

Нехай Досвід, Мудрість, Сила завжди допомагають керувати кораблем Життя. Нехай Впевненість, Надійність і Прагнення незримо супроводжують тебе в Дорозі.

***

Я так рада, що ти є у мене, мій найулюбленіший і найбажаніший хлопець на землі. Ти для мене краще й краще всіх. Сьогодні у тебе особисте свято. Нехай він принесе тобі удачу і гарний настрій. Вітаю тебе від усієї душі, і бажаю величезного щастя. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай доля завжди посміхається тобі. Нехай кожен звичайний день перетвориться для тебе свято. Міцного здоров'я тобі, великий світлого, красивого кохання, удачі і успіхів у всьому.

***

Дорогий племінник, я пам'ятаю як перший раз побачила тебе в той день, коли ти народився! Ти був таким маленьким, страшненьким, крикливим і весь в складочках. Минулому достатньо років, ти став великим, красивим, спокійним, але складочки залишилися!

***

Єдиний, рідний, коханий! Нехай в цей ранок тебе розбудить мій міцний поцілунок. Дякую долі за зустріч з тобою – найкращим, самим ніжним. Радію своєму щастю і насолоджуюся кожною хвилиною, проведеної поруч з тобою. З днем народження, милий!

***

Мій любий і дорогий чоловік, я вітаю тебе з днем народження. Я дуже тебе люблю і всім серцем бажаю тобі без краплі смутку і жалю відпускати від себе минуле, з великою надією та натхненням чекати своє майбутнє і з щирим щастям у душі жити своїм чудовим справжнім.

***

Хай в житті твоєму ніколи не буде великого горя, так як я люблю тебе сильно, і завжди готова за тебе молитися! Бажаю тобі по простому, але від усієї душі не живи так, як тобі це диктує суспільство, а навпаки - живи у щасті, і до того ж - величезному щастя, і нехай всі нехороші люди заздрять! Нехай погода завжди залишається такою красивою, і особливо за твоїм віконцем! Бажаю бути коханою своєю сім'єю і всій ріднею! Нехай саме в світі живеш ти не тільки з самим собою, але і з людьми оточуючими! Бажаю найбільших тобі успіхів, які зроблять тебе ще більш вмілим і успішним! І нехай ніякі негаразди не зможуть обламати тебе, адже з тобою я, яка підтримає в скрутну хвилину! Нехай мирне небо, і тільки воно, буде над твоєю головою! Удачі і пригод в подорожі! Нехай твоя мама довго живе, тому що вона прекрасна людина, адже Вона народила тебе коли-то!

***

Мій рідний, бажаю в день народження відчути всю силу моєї любові, підтримку оточуючих, турботу рідних, повагу начальства, вірність друзів, готовність допомогти близьких, обожнювання дітей і увагу незнайомок.

***

Коханий, друг сердечний мій, самий кращий, самий прекрасний з чоловіків. Вітаю тебе, іменинник мій солодкий, добрий, чарівний. Я обожнюю тебе любов моя! І бажаю тобі в день твого народження нескінченну кількість разів щастя. Нехай мине тебе чаша зради, розбрату, розчарування. Нехай у твоєму серці завжди живе і царює ніжність, доброта, ласка. Нехай життя твоє буде сповнене сенсом. І в ній завжди знайдеться місце для мрії!

***

Мій рідний, бажаю в день народження відчути всю силу моєї любові, підтримку оточуючих, турботу рідних, повагу начальства, вірність друзів, готовність допомогти близьких і обожнювання дітей.

***

Коханий мій, я хочу зізнатися, що немає людини великодушне, відважніше і відданіше, ніж ти! І це не все твої чудові якості - їх набагато більше! Не хочу витрачати на це час - хочу просто бути поруч, піклується про тебе, оберігати і міцно любити!

***

Мій милий, ніжний, добрий, самий коханий чоловік, від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай особистий свято принесе тобі багато удачі і прекрасного настрою. Нехай всі твої мрії обов'язково збудуться. Будь завжди таким сильним, сміливим, красивим і бажаним. Всіх благ тобі, достатку і всього найкращого. Бажаю тобі світу, світлої долі, запалу, енергії, впевненості в собі. Нехай життя твоє тече рікою, не знаючи перепон. Нехай Господь оберігає тебе від усього лихого

***

Хлопець моєї мрії, захисник мій, моя радість, гордість моя! Вітаю тебе з твоїм Днем Народження! Звичайно ж, міцно цілую і обнімаю! Ти найкращий наставник у світі, чудовий друг, чудовий порадник, хороший психолог, потужний мотиватор і просто чудовий чоловічок! Моєму захопленню твоєї мудрості твоїй ще такому молодому віці, немає межі! Твої людські якості складаються суцільно з доброти та позитиву! Прошу тебе, збережи себе таким, який ти є сьогодні, а якщо будеш змінюватися, то тільки в кращу сторону! Удосконалюйся, розвивайся, розквітай! Хочу побажати тобі, залишатися завжди тим самим, головним паровозом, який невпинно мчить тільки вперед, не зупиняючись на досягнутому, і тягне за собою весь склад! І прости мене за те, що я іноді за тобою не встигав, трохи вибиваюся з загального складу, але я буду намагатися тебе наздогнати, щоб відповідати тобі!

***

Милий, ще один рік вихором пролетіла над дорогою твоєї долі. Нехай сьогоднішній день подарує тобі масу яскравих вражень та чудовий настрій. А в якості подарунка я шлю тобі свою ласку і любов. Вітаю!

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі