Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці в прозі, своїми словами, українською мовою

Кілька років тому я познайомився з маленькою тендітною дівчинкою, яка соромилася навіть заговорити зі мною. Я вважаю ту нашу зустріч доленосною, тому що вона подарувала мені тебе, а ти – мене. Все вийшло настільки смішно, що навіть зараз ми без сміху не можемо згадати. Але я вдячний долі за той день, а тобі за те, що ти не відвернулася від мене. Сьогодні ми з тобою відзначаємо вже втретє разом твій День народження. За ці роки багато чого змінилося, але наші почуття все ті ж – такі ж трепетні і ніжні, ніби ми тільки що познайомилися. Я хочу, щоб ти була завжди, тому зі свого боку зроблю все, щоб саме так і було. Кохана моя, я хочу побажати тобі, напевно, тільки здоров'я, тому що все інше повинно бути на мені. Повір, що я з усією відповідальністю підійду до питання твого щастя. Ти будеш самою щасливою і коханою.

***

З днем народження вітаю! Нехай життя твоє у кольором завжди. Нехай вічно над тобою сяє долі щаслива зірка. Кохання — навіки. Краси неземної. Затишного будинку, де достаток і спокій. Слухняних діток, здорових і розумних. Запалу і пристрасті. Загалом, щастя!

***

З днем народження, моя радість. Бажаю тобі, кохана, бути унікальним і ексклюзивним, немов дорогий парфум, яскравою і неповторною, ніби самий прекрасний квітка, веселою і мрійливої, як дзвінкий водоспад. Мила, будь щаслива і мною міцно кохана.

***

З днем народження, моя кохана дівчина. Бажаю, щоб твоє серце завжди зберігало таємницю нашої любові, щоб твоя душа знала секрет щастя, щоб для тебе відкриті були всі шляхи до успіху і перемог, щоб у твоєму житті був солодкий присмак радості і аромат натхнення.

***

Я хочу виголосити слова вітання з твоїм днем народження найпершим. Тому що вірю, що моя любов сильніше почуттів до тебе всіх інших людей. Будь щаслива зі мною! Нехай погляд завжди сяє, а душа буде насолоджуватися внутрішньою гармонією і тим, що має все, що хоче!

***

Якщо у минуле можна було б повернутися, я б повернувся в той день, коли зустрів тебе і, не зволікаючи, запропонував би тобі стати моєю дружиною. Мабуть, ти б дуже здивувалася, що ледь знайомий тобі хлопець так поспішає, але я знаю, я б зумів розповісти тобі про те, що нас чекає... Я б сказав тобі - Кохана! У нас буде просторий будинок, вікна якого вранці заглядає сонце. У нас будуть діти з такими ж сяючими очима, як у матері. У нас попереду тисячі днів і ночей, які ми проведемо разом, і ніколи не буде нудно! Коли тобі буде сумно, я солодко поцілую тебе і скажу що-небудь хороше, щоб ти знову посміхнулася. Я думаю, ти б мені повірила, адже ти у мене сама розумна! З Днем народження!

***

Кохана, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти пурхала як метелик і світилася щастям! Здоров'я тобі, уваги, турботи, посмішок, досягнень і пригод. Нехай твоє життя наповнюється світлими і добрими подіями, а я буду завжди поруч, твоєю опорою і підтримкою!

***

Чарівного дня народження, Кошенятко! Щастя тобі великого, як Кавказькі гори; радості чистою, як вода гірського струмка; вічної любові, як зірки! Нехай твоя краса сяє, як льоди на вершині Ельбрусу! Залишайся завжди такою незвичайною, чуйною, красивою і доброю! Нехай все тобою захоплюються, начальство цінує й поважає, а подруги заздрять твоїй чарівності! Удачі тобі у всьому, моя люба!

***

Я вітаю тебе, моя красива, з днем ангела! Нехай тобі супроводжує в житті веселка, сповнена яскравих фарб. Кожен колір має своє значення і магічний характер. Червоний колір-символ любові і пристрасті, він допомагає завойовувати вплив і успіх. Помаранчевий – колір тепла і радості, енергії і сили. Жовтий колір – символ легкості і яскравості. Зелений – колір сталості і твердості, впевненості в собі. За жіночність і материнство, спокій і безтурботність відповідає блакитний колір. Синій колір символізує вічність, тісний зв'язок і вірність. Магію, чаклунство і фантазії уособлює фіолетовий колір. Білий колір символізує божественність, чистоту і досконалість. Так нехай на життєвому шляху на кожному кроці світяться яскраві кольори веселок. Бажаю, життя світлої без темних фарб, без гірких сліз, хвороб і хвилювань. Гарного тобі настрою моя мила, кохана!

***

Моя сама красива та розумна, безтурботного тобі дня народження! Великих бажаю успіхів в навчанні і взагалі в житті! Я весь час мрію про нашу зустріч, тебе кохаю, сумую і дуже-дуже чекаю! Захоплююся тобою ще сильніше, ніж раніше. Вірю, день твого народження буде світлим, радісним і принесе тобі багато чудових сюрпризів і подарунків. Але тільки пам'ятай ще про один, який завжди з тобою – про моєму вірному серці!

***

Вітаю від усієї душі саму красиву і милу, чарівну, просто шикарну дівчину з днем народження. Ти сьогодні королева. Це твоє свято. І нехай в цей день ти будеш самої особливою найкращою. Нехай тобі усміхнеться доля подарує багато радісних хвилин і блискучих зустрічей.

***

Кохана, ти стала якось красивіше, ще стрункіша і витонченою, такий прекрасно-натхненної! Бережи в собі всі ці якості. І дійсністю нехай мрія виявиться!

***

День сьогодні, дуже позитивний. Тому що сьогодні іменини у самій позитивній дівчата! І в цей твоє свято, так і хочеться сказати, ти унікальна! Поруч з тобою, просто неможливо сумувати. І так цікаво слухати всі твої домисли, що починаєш думати, а не геній ти? Загалом, бажаю тобі розквітнути як самому прекрасному квітці, і ніколи, ні за яких обставин не зів'янути! Зустрічай на своєму шляху, тільки світлих людей! З іменинами!

***

Рідна моя жіночка, з днем народження! Якби ти була трояндою, я обов'язково була б метеликом. Якщо би листочком — вітром. Якщо б пташкою — деревцем. Якби рибкою — морем. А якщо б ти була чертовкой (хоча взагалі-то чому якщо...), я хотів би стати самим грішних людей, щоб назавжди залишитися у пеклі. Аби поруч була ти...

***

Ти ніжніше першого промінчика сонця, зігріває своїм теплом. Ти витонченіший самого тендітної квітки, який блякне перед твоєю красою. І при всій цій крихкості і легкості ти володієш неймовірною силою духу, яка захоплює і прихиляється перед собою. Ти ніби ангел, що спустився з хмар на невидимих крилах... І сьогодні в твій день Народження, я хочу побажати тобі завжди залишатися такою ж, як зараз, легко і впевнено крокувати по життю, змінюючи свою долю, але не змінюючи самої себе. Будь самою щасливою на заздрість всім, адже ти гідна кращого! І нехай захоплення оточуючих окрилює тебе сьогодні, а промениста усмішка не сходить з прекрасного личка весь день. З святом тебе, іменинниця!

***

Кохана моя, хай сонце сходить вранці, щоб розбудити тебе. Нехай холодні сніжинки заздрять твоїй красі і чистоті, а ангели захоплюються твоєю добротою. Нехай дощ не сміє лити краплі на твоє обличчя. Нехай тепло і затишок оточують тебе. Нехай все найкраще трапляється саме з тобою.

***

Кохана моя, у твій день народження не вистачить ніяких слів, щоб розповісти, як сильно я тебе люблю. Кохана, немає в світі таких квітів, які були б гідні твоєї краси. Кохана, немає таких побажань, які змогли б передати мою турботу про тебе... Кохана, ти чудова, дякую тобі просто за те, що ти є. З днем народження!

***

Знаєш, я дуже засмучений і сердитий на тебе. Як ти могла вкрасти моє серце і при цьому навіть не запитати мого дозволу? І тепер у твій день народження я просто розриваюся від того, як сильно хочу поцілувати тебе і ніжно прошепотіти тобі на вушко — «Зі святом, моя кохана дівчинка»!

***

У народів світу різні казки, але багато з них завершуються благополучно тільки завдяки тому, що герої чарівної історії по-справжньому люблять... А скільки шедеврів було створено, коли любов надихала творців! У День народження моєї коханої я хочу сказати: нехай у нашій казковій життя не буде перешкод, але в достатку буде прекрасного, що ми зробимо один для одного в ім'я любові!

***

Рідна моя! Ні одне стихійне лихо на світі не зможе розлучити нас з тобою: ні заметіль, ні буревій, ні шторм, ні спека. Так нехай на нашому небосхилі завжди світить сонечко, співають птахи і яскраво горять зірки ночами, освічуючи наш життєвий шлях! Люблю тебе безмежно, і сподіваюся, що це взаємно!

***

Моя прекрасна іменинниця! Сердечно вітаю тебе з Днем народження! Від душі бажаю, щоб твоє життя було схоже на казку, адже ти - утонченна, красива і елегантна, як справжня принцеса! І я хочу бути гідним твоєї любові! Бажаю тобі здійснення всіх твоїх бажань, радості та щастя!

***

З Днем Народження, люба! Нехай всі негаразди будуть викреслені з твоєї долі назавжди, а приємні моменти будуть відбуватися щомиті, і щастя радістю відбивається в твоїх очах!

***

З Днем народження, люба! Нехай сьогодні тебе чекає чудовий свято, з привітаннями, жартами-примовками, серед близьких і рідних людей, друзів і подруг! Бажаю тобі у цей особливий день отримати максимум позитивних емоцій, море нових вражень — і гору подарунків, само собою! Будь самою щасливою іменинницею по цей бік екватора! З святом тебе, мила!

***

Моя дорога іменинниця, нас з тобою пов'язують довгі і щасливі роки відносин, що я ні на що не проміняю в цьому житті. Ти – мій близький і рідний чоловік, з яким я завжди можу поговорити, можу порадитися. Я хочу побажати тобі завжди залишатися саме такою, якою ти є зараз, тому що це тебе красить. Я не хочу, щоб ти сумувала або переживала із-за дрібниць, хоча ти це любиш робити. Люба моя, пам'ятай, що ти повинна ставитися до життя з позитивом, щоб і вона так само тобі відповідала. А ти у нас така життєрадісна й позитивна, так що перестань звертати увагу на дрібні негаразди і плутанини, тому що вони ніякої вагомої ролі у твоєму житті не відіграють. Я вітаю тебе з цим прекрасним подією у твоєму житті. Пам'ятай, що ти – унікальна й неповторна дівчина з такими красивими очима. Зі святом!

***

Я жив мирно, не тужив, але одного разу ти мене зловила, а я... Тільки заглянув у твої очі, не зміг втекти і ось сьогодні, в твій День народження, зовсім ручний і лагідний, як приборканий дикий хижак цілую твої руки і вітаю, бажаю щастя свіжого і блискучого як роса на пелюстках твоїх улюблених квітів!

***

У цей чудовий день, кохана, хай найкрасивіші квіти розцвітають для тебе! Нехай для тебе світить сонце, зеленіють дерева і співають птахи! Будь завжди щасливою! Подихом весни нехай наповняться твої дні. Удачі тобі, успіхів, ніжності, добрих чудес на твоєму шляху! Нехай лагідна посмішка завжди висвітлює твоє обличчя, а блиск твоїх дивних очей ніколи не тьмяніє. Моя сама ніжна, душевної радості тобі!

***

Вітаю з днем твого народження! Радості тобі бажаю — йти по життю з широкою посмішкою і відмінним настроєм. Побільше приємних сюрпризів та чудових вражень, здоров'я, достатку, досконалості. Залишайся вічно красивою, стрункою і, по-справжньому, задоволеною і щасливою дівчиною без будь-яких особистих і життєвих комплексів.

***

Ось у моєму житті є чудовий чоловічок – моя кохана дівчина, яка сьогодні відзначає своє свято. Мені хочеться побажати тобі, щоб, нарешті, здійснилася твоя найзаповітніша мрія. Та й взагалі нехай всі твої мрії збуваються, тому що ти це заслужила як ніхто інший. Моя улюблена дівчинка, я хочу ще і завжди бачити тебе щасливою і усміхненою, а ще й здоровою – це найголовніше. Не смій ніколи думати про погане, не сумуй і не засмучуйся, тому що не варто гаяти на це час. Я знаю, як ти любиш це життя, але деколи тобі буває дуже страшно, ти не знаєш, що робити. Повір, що я завжди готовий тобі допомогти і підтримати, готовий вислухати тебе. Ти у нас просто чудова дівчинка, яка не повинна переживати ніколи. Я зроблю все для того, щоб ти була щаслива. Ти це заслужила, моя любимка!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі