Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника в прозі, українською мовою

Мій дядько – самий чудовий чоловік, з яким у мене завжди були дружні стосунки. Я навіть ніколи не називав його «дядько», а завжди тільки по імені. Ми часто з ним ходили гуляти, він возив мене по цікавим місцям, розповідав історії пам'яток, яких-небудь визначних пам'яток. Він навчав мене, як знайомитися з дівчатами, як правильно вести себе з друзями і так далі. Сьогодні у тебе, дорогий дядько, День народження. Я хочу побажати тобі ніколи не падати духом, не засмучуватися через дрібниці, не сумувати і не втрачати самовладання. Ти дуже чесний і справедливий чоловік, який навчив мене вірити в себе. Зі святом, дорогий дядьку! Нехай все у тебе буде добре, навіть чудово! Ти цього заслуговуєш.

***

Дорогий мій дядько, з днем народження! Я бажаю тобі бути самим радісним, щасливим, коханим, найкрасивішим чоловіком на світі, вихованим, ввічливим, благородним, розсудливим, спокійним, ніжним, чарівним, активним, артистичним, швидким, спритним, сильним, душевним, життєрадісним — самим, самим, самим на всьому білому світі.

***

Сьогодні день народження мого улюбленого дядька! Я вітаю тебе від усієї душі щиро бажаю попутного вітру, чистого неба над головою і величезного везіння! Нехай бадьорість і сили завжди буде на твоєму боці, щоб радість життя була твоєю козирною картою. Умій добиватися свого і не відступати перед неприємностями! Кожна мить буде наповнений удачею в долі!

***

Сьогодні чується спів птахів, навколо все листя придбала святковий забарвлення. Це все з того, що у тебе, дядько мій, день народження. Відсвяткуй його на всю силу. Щоб стакани були наповнені до краю. І було чути наш танок на кілька верст навкруг. Нехай прибуде з тобою сила, удача і ти був оточений постійною любов'ю. Щирі посмішки нехай радують око, а нехай вино розливається так, щоб і в рот, і в вуса попало.

***

Їде машина, шофер твердо тримає кермо, де потрібно — поверне, де потрібно — їде прямо, де обжене, де пригальмує. Побажаємо нашому імениннику, щоб він також твердо тримав кермо свого життя в руках. Де потрібно — прискорював, де гальмував, і щоб не заносило на поворотах, не летів у кювет, і щоб мотор і інші вузли працювали надійно!

***

Багато людей проживають життя, навіть не замислюючись про те, що ж насправді може бути для них важливим. І тільки тоді, коли вони озираються назад, вони починають розуміти те, що може виявитися таким важливим. Зараз, коли ми знаходимося на святі дня твого народження, мені хочеться побажати своєму дядькові, щоб він завжди замислювався про те, що робить. Адже тільки так він зможе досягти неймовірних висот. Дивлячись на тебе сьогодні, ми бачимо те, як ти посміхаєшся. Якщо чесно, твоя усмішка неймовірна. Ось чому тобі потрібно якомога більше посміхатися і радіти життю. І наостанок, коли часу зовсім не залишається, я просто скажу тобі, рости здоровою людиною, і без кінця продовжують радувати всіх навколо тебе дорогих людей. І нехай удача завжди буде тобі посміхатися.

***

Життя варте того, щоб радіти кожному швидкоплинному події, старанно перетворюючи його у яскраве особисте везіння. Дядько, в цьому відношенні ви справжній чарівник. З днем народження вас, нехай яскраве везіння і далі перетворює ваше життя в незабутню радісну стежку любові й насолоди.

***

Бажаємо успіху, щоб на віки, на здоров'я, на довгі роки. Достатку, щоб кишені повні і радості, щоб співала душа. Нехай робота в руках горить, і все в житті дається. В житті цінується добро і любов, так що в цьому плані мільйонером. Ні в чому не знай, потреби, завжди посміхайся і ніколи не сумуй. А якщо раптом трапиться біда, неодмінно допоможуть друзі і рідня. З днем народження.

***

Мій улюблений дядько, я, ваша племінниця, дуже сильно вас люблю і з великою радістю вітаю вас з днем народження. Бажаю вам міцних нервів, щоб реалізовувати навіть самі хитрі плани, щоб витримати натиски заздрісників і все одно стати справжнім переможцем. Величезною і яскравою вам слави, світлої любові і чудового везіння, щоб вистачало всього цього на все ваше життя.

***

Дорогий дядьку! У твій День народження бажаю тобі богатирського здоров'я, і казкового щастя, вражаючого успіху і прихильної долі, вірних друзів та вічної любові. Вітаю!

***

Дядько, дорогий і гаряче улюблений, в самий яскравий і прекрасне свято – День народження - бажаю тобі великих сюрпризів від життя, величезного щастя, світлої і прекрасної долі, відмінних приводів для радості! Нехай у твоїй родині завжди панує добробут, хай доля дарує тобі найпрекрасніші дні і миті, хай смутку якщо і будуть маленькими, а радості – величезними!

***

З Днем народження, дядечку! Якщо задуматися, то варто бажати лише того, чого ще немає. В такому випадку я бажаю тобі величезну віллу на Мальдівах, особистий літак і шапку-невидимку, щоб знати все на світі. А все найважливіше: любов, щаслива сім'я, цікава робота і хобі у тебе вже є. Вітаю!

***

Дай тобі Бог дожити до стількох років, що їх неможливо було б порахувати! Дай Бог тобі міцного здоров'я! Дай тобі Бог і є, і пити завжди вдосталь! Дружину любити без вихідних і тисячу відсотків річних!

***

Дорогою дядько, дозволь мені привітати тебе з Днем Народження! Що ж тобі побажати?! Звичайно ж, всього самого хорошого і доброго. Ти для мене рідна людина, і це багато значить! Нехай у твоєму житті буде тепло, світло і затишно. Успіхи в справах, нехай тебе не залишають, щоб доля не була до тебе сувора, нехай вона тебе не ображає. Щоб все задумане здійснювалося. І, звичайно ж, мені хочеться тебе подякувати, подякувати за те, що ти завжди старанно брав участь в моєму виховання, і завжди спрямовував на правильний шлях. Дякую за мудрі поради, за те, що ти є, велике тобі спасибі! З святом і всього самого найкращого!

***

Вітаю з Днем народження! Бажаю, щоб життя було сповнене творчості: щоб до тебе приходила муза і приводила подруг! Бажаю успіхів у спорті: щоб улюблена команда завжди перемагала! Бажаю бути самим класним хлопцем на світі: завжди будь собою!

***

Мій добрий улюблений дядько! Сьогодні твій День народження, і я знову хочу висловити тобі свою велику подяку за всі щасливі моменти дитинства, які нас з тобою пов'язували. Ти намагався порадувати мене завжди і у всьому, навчити чого-небудь нового і дуже цікавого. Ти завжди допомагаєш мені слушною порадою, коли я цього потребую. Будь завжди здоровий, дядько, а все, що тобі потрібно, обов'язково збудеться!

***

Привітаю з чудовим ювілеєм. Нехай у 60 років щастям і радістю повниться кожен світанок, нехай веселою і молодий буде завжди душа, хай роки ідуть далі впевнено, але не поспішаючи. Бажаю Вам добра і блага, удачі і любові рідних.

***

Що б у нього і у його сім'ї завжди все було гладко і спокійно, а чудове взаєморозуміння з близькими йому людьми, тільки зближувало з ними, усуваючи всі шорсткості у взаєминах і всіляких недомовках!

***

Дорогий мій дядько, вітаю тебе з днем народження і бажаю, щоб всі ваші сни збувалися тільки по одному вашому погляду. Нехай бажане стає реальністю і дарує настрій. Хай щастя щільним кільцем вас оточить і зміцнить вашу любов. Благополуччя вашій родині і незамінного достатку.

***

Бути дядьком — це нелегкий хліб. Ти завжди був поруч і допомагав з усіх тих питань, з якими було складно впоратися батькам. Твоя допомога і твої поради ніколи не були зайвими і нав'язливими і завжди вчасно. З днем народження тебе, мій рідний і найкращий у світі дядько.

***

З днем народження, дядько. Бажаю, щоб тобі несказанно в цьому житті щастило, щоб тебе зігрівала любов близьких, щоб тебе не засмучував жодна людина, щоб успішним, добрим і насиченим був кожен твій день.

***

Дорогою дядько, вітаю тебе з днем народження! Нехай сьогодні тебе оточують тільки люблячі рідні і вірні друзі! Я бажаю тобі міцного здоров'я, гарного настрою, удачі у всіх твоїх починаннях! Нехай на твоєму шляху ніколи не зустрічаються непереборні перепони!

***

Дорогий іменинник, мій найкращий на світі дядько! Ти мені завжди допомагав і виручав. Спасибі тобі! Нехай ангел охоронець оберігає, а дороговказна зірка освітлює твій шлях. Нехай цей день народження пройде яскраво, незабутньо і весело. Бажаю радості на довгі роки, щоб завжди ти був так весел. Бажаю віри, надії й любові і щоб завжди йти вперед.

***

Більш уважного людини знайти в цьому світі навряд чи можна. Ви не йдете на допомогу, а летите. З днем народження, мій дорогий дядьку, нехай з такою ж швидкістю до тебе летить везіння. Нехай у вашому житті штормить тільки від перемог та щастя.

***

Вітаю тебе з цим днем народження і бажаю того, про що твоє серце мріє: розуміння близьких, відмінного самопочуття, здоров'я міцного самого і поваги оточуючих людей. Нехай твоя дорога буде легкою, але дуже цікавою. Ти завжди був вірний своїм принципам, то ж хай в житті твоєму зустрічаються лише порядні і розуміючі люди! Щастя тобі людського, простого, але справді безцінного! Зі святом, дорогий дядько, всіх благ!

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі