Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження другу своїми словами, українською мовою

Дорогий друже, вітаю тебе з твоїм днем народження і бажаю впевнено підніматися до вершин успіху і щастя, бути завжди у відмінній формі і чудовому настрої, не втрачати доброї надії і вірної любові, радіти життю і отримувати задоволення від кожного проведеного дня.

***

Кращий друг вітаю тебе з днем народження бажаю тобі здоров'я міцного успіху великої і справжньої любові, нехай всі твої мрії збуваються ти найкраще що могло в моєму житті трапиться, хочу побажати багатства і слави дружину красуню машину в гаражі таку як тобі подобається багато в житті удачі і триповерхову дачу!

***

Дорогий і безцінний друг. Дозволь мені в цей святковий день офіційно привітати тебе з твоїм днем народження. Оскільки ювілей – це дуже серйозно, і я постараюся бути лаконічним і суворим. Бажаю тобі життєвого успіху, щастя і здоров'я. Нехай всі твої мрії перетворюються в плани, які безсумнівно виконуватися (знаючи про твою цілеспрямованості я в цьому навіть не сумніваюся). Бажаю тобі палкого і пристрасного кохання. Будь завжди оптимістичний і спокійний, веселий і доброзичливий. Я безмежно радий, що знайомий з тобою і тому дуже ціную нашу дружбу. Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічаються лише гідні люди, а всі інші просто обходять повз. Всього найкращого, що можна побажати, бажаючи я тобі сьогодні. Зі святом, друже!

***

Завжди впевнено і сміливо йди тільки за щасливим дорогах. Щоб завжди ти бал натхненний і відкритий для нових справ і здійснення планів. З днем народження мій друг сердечний, ніколи не забувай друзів, і щоб тебе пам'ять не підводила згадувати прожиті моменти з нами і якомога веселіше. Впевнено і бадьоро йди вперед до своєї мрії, щоб швидше вона змогла здійснитися, і щастя подарувати тобі. Завжди щоб було настрій і привід зайвий раз провести час з перевіреними і надійними друзями. Рух це життя і ти так само бери і роби. Нехай всі помилки стануть досвідом, а зміни ведуть тільки до хорошого результату. Нехай кожен новий день приносить більше задоволень і сюрпризів. І щоб ось таких подій як можна більше зібралося до заходу молодих років. Хай гріють душу різні веселі спогади, і молодить нашу вічно невгамовну душу.

***

Друже, життя складається з чорних і білих смуг... сьогодні БРЮНЕТКИ, завтра БЛОНДИНКИ! Продовжуй в тому ж дусі!

***

Я знаю, що таких друзів, як ти, більше не зустріну ніколи в житті – таких унікальних людей вже «не роблять». В день твого народження я просто хочу сказати тобі кілька простих слів – щирих, добрих, таких же, як ти сам. Гідних тебе! Просто будь щасливий – і не бійся, що удача зважиться на зраду. Просто вір у себе – і все обов'язково вийде! Просто поспішай любити і ніколи не забувай, що в цьому світі тебе теж люблять!

***

Друже, хочу тебе привітати! Сьогодні у тебе день народження!) Валіза конвертованих лимонів зеленого кольору)! Сили для добрих слів, навіть в самий густий туман обставин! Сонячного тепла близьких! Взаєморозуміння з Нею..)

***

Дорогий мій друг, сьогодні твій день, зроби так, щоб він був по максимуму. А завтра, завтра? Повтори всі пригоди по колу знову! — другу у прозі

***

З днем народження, колишній товариш! Ти чудова людина і гідний всього самого кращого. Бажаю безмежного щастя, позитивного настрою, радості і задоволень від життя. Нехай здійсниться все, до чого ти прагнеш. Будь щасливий!

***

У хороші часи, і, що головне, у важкі поруч зі мною ти, мій кращий друг. Ти вірний і надійний, це перевірено багатьма роками! В цей чудовий свято, твій День народження, хочеться сказати: нехай всі твої починання неодмінно принесуть тобі задоволення та успіх. Друже, будь здоровим і щасливим! З Днем народження друже!

***

Друже, вітаю тебе з Днем народження! Бажаю, щоб ти, хоч і не архітектор, але побудував гарну долю. Хоч і не фінансовий директор, але щоб гроші текли рікою і осідали в кишенях. Хоч і не археолог, але щоб усі скарби були твої!

***

Я дуже хвилююся, вітаючи тебе. Трусяться коліна, гублюся в клавіатурі, тому буду лаконічним: будь наполегливим у досягнення бажань.

***

Ніякі шторми і вітри, ніякі циклони і холоднечі не завадять мені привітати тебе із Днем Народження, мій Колишній Друг! Незважаючи на те, що ми живемо на різних полюсах, я все так само продовжую дорожити нашою дружбою і згадувати наші прекрасні миті. Хочу побажати тобі миру в серці, достатку і любові в родині. Ти великий молодець і впораєшся з усіма перешкодами долі!

***

З днем народження, з днем варення! Я хочу, щоб ти був здоровим і щасливим, успішним і багатим. У тебе для цього є все і, головне, справжній чоловічий характер! Так що вперед, до нових перемог!

***

Мій золотий чоловік, мій друг! Бажаю тобі в день твого народження, аби ти радував нас своєю присутністю, частіше відволікався від поточних справ і проблем. Бажаю тобі, наш мужик, частіше вибиратися з нами на природу, попити пива, подивитися футбол. Не відставай від життя, даруй нам свій сміх і веселі жарти. Ти потрібен всім твоїм друзям, які бажають тобі щастя, радості та успіху у всіх починаннях!

***

Мені дуже пощастило, тому що у мене є такий друг, як ти. Ти був зі мною в такі моменти, коли мені здавалося, що життя скінчилося, що далі буде тільки гірше, але саме твої слова підтримки були важливими. Саме ти мотивував мене на те, що все буде добре, тому що іншого виходу просто не може бути. Я вдячний тобі за все, мій дорогий друже. І я хочу, щоб всі знали, що наш сьогоднішній іменинник – просто неймовірний людина з величезним серцем. Я хочу, щоб ти продовжував залишатися саме такою чуйною людиною, яка завжди допоможе і підкаже. Але при цьому ти вмієш бути сильним, тому що змушуєш людей мінятися в кращу сторону. Я бажаю тобі величезного здоров'я і нескінченного щастя. Будь завжди успішний і щасливий, тому що у тебе попереду ще стільки невирішених справ. Але ти впораєшся абсолютно з усіма справами.

***

Мій кращий друг, ми так багато пережили з тобою разом, бувало, навіть сварилися часом. Але нашу чоловічу дружбу можна назвати святою. Адже заради один одного ми готові в вогонь і в воду, готові в будь-яку хвилину прийти на допомогу. Прийми, друже найщиріші вітання у твій день народження. Бажаю відзначити цю урочисту подію з гідністю. Від усієї душі бажаю тобі успіхів, величезного щастя, миру, благополуччя. Нехай життя твоє буде довгою і красивою. Бажаю зустріти тобі справжню, чисту любов.

***

Коли близькі друзі зібралися за одним столом, і винуватець торжества готовий задути свічки на торті, хочеться побажати йому найбільшого щастя в світі і виконання всіх заповітних бажань! Нехай удача не покине його ні на мить, нехай він завжди буде здоровий і веселий. І нехай всіх нас попереду чекають ще багато днів, коли можна буде ось так зібратися всім разом і сердечно привітати дорогого друга з Днем народження!

***

Час – це найцінніший момент у всій житті людини. Адже саме часу так часто не вистачає для того, щоб зробити щось хороше. І тільки з часом ми можемо давати собі невелику розслабленість. І ось в цей самий момент мені так сильно хочеться сказати всім вам про те, що ти завжди був для мене найкращим другом на світі. Щоб не траплялося, ти завжди намагався допомагати мені з усіх сил. І тільки тоді у нас з тобою насправді виходило справлятися з будь-якими неприємностями. І також мені так сильно хочеться сказати тобі всі ті важливі речі, які тобі потрібні в житті. Знаєш, ти ніколи не будеш почувати себе спокійно, якщо будеш поступати погано і не добре. Ось чому тобі зовсім не треба так робити. Просто старайся щосили, і тоді ти будеш відчувати неймовірну легкість в душі і серці. І пам'ятай про те, що саме ти сам є ковалем свого щастя.

***

Вітаю з днем народження, мій чудовий друг. Бажаю тобі внутрішнього багатства і великого натхнення, блискучих перспектив і високого матеріального становища, вічного щастя і удачі без сумніву, вірної любові й оптимістичного настрою.

***

Бажаю в твій день народження обзавестися самими приємними спогадами, які захочеться пригадати і повторити ще раз. Хай везіння вибирає тебе насамперед. Щоб поруч були люди, здатні підтримувати тебе і в щасливі моменти, і в сумні хвилини.

***

Друже, з днем народження! Бажаю тобі справжніх чоловічих радощів — красивих жінок, крутих автомобілів, успіхів у бізнесі і вірних друзів. І нехай здоров'я і удача завжди буде з тобою!

***

Здрастуй, дорогий ювіляр і за сумісництвом мій самий надійний друг! Я почала так офіційно, адже дата зобов'язує. А побажати тобі хочеться чогось хорошого, справжнього і солідного. Тому побажаю тобі міцного здоров'я, щоб ти міг звернути гори і побудувати замки. Бажаю тобі невичерпної життєвої енергії, щоб руйнувати будь-які стіни і будувати мости. Бажаю тобі любові, чистої, щирої, взаємної, вона надає крила і допомагає подолати будь-які життєві негаразди. Бажаю таких відданих друзів, яким ти є для мене. Бажаю, щоб ти завжди все встигав, щоб мрії здійснювалися з миттєвою швидкістю. Знай, що я в тебе вірю і готова прийти на допомогу. Бажаю всього того, що ти сам собі побажаєш. Зі святом, дорогий друже!

***

Один! В цей особливий для тебе, день нехай здійсняться всі твої бажання. Міцного здоров'я, яке допоможе тобі згорнути «гори» і подолати всі життєві труднощі — нехай їх буде, як можна менше. Гарного тобі настрою і масу позитивних емоцій.

***

У мене є один неймовірний. Взагалі, таких людей, як він у цьому світі дуже мало. Але мені пощастило, що я не просто знайомий з цією людиною, а перебуваю з ним у дружніх відносинах. Я хочу привітати тебе, мій любий друже, з твоїм святом і побажати тобі лише всього самого світлого і доброго. Хоча тобі краще побажати всього самого неординарного і цікавого, бо ти у нас так любиш пригоди і експерименти. Мені іноді реально стає за тебе страшно, але ти отримуєш справжнє задоволення від такого ритму і способу життя. Я бажаю тобі завжди і у всьому знаходити щось корисне для себе. Намагайся ніколи не зупинятися на досягнутому, тому що в житті дуже багато всього цікавого, а тобі нічого не варто домогтися цього і досягти небувалих успіхів. Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти того хочеш.

***

Джерело: pryvitach.co.ua

Коментарі